jesien-spacery

Jak nie dać się jesiennej chandrze?

jesien-spacery
jesien-spacery

Gdy przychodzi jesień pogoda za oknem nas nie rozpieszcza. Wiatr, deszcz i niskie temperatury mogą w negatywny sposób wpłynąć na nasze samopoczucie. Łatwo wtedy o jesienną chandrę. Można się jednak przed nią bronić. Co zatem zrobić, by jesienią czuć się dobrze? Większość pewnie odpowie, że należy się położyć pod kocem z książką i kubkiem herbaty w ręku. Tymczasem są znacznie lepsze sposoby, by uporać się z jesienną chandrą.

Sposoby na lepsze samopoczucie

Poznaj sposoby, które ułatwiają funkcjonowanie jesienią. Możesz zapisać się na zajęcia taneczne, które niosą pozytywną energię. Wypij koktajl z owoców lub warzyw, bogatych w witaminy. Nie dość, że dodasz sobie energii, to jeszcze zapewnisz sobie młody wygląd. Zacznij uprawiać jogging. O tej porze roku warunki atmosferyczne może nie są najlepsze, ale dzięki temu zahartujesz organizm i zadbasz o ciało. Weź relaksującą kąpiel z bąbelkami. Włącz nastrojową muzykę i zapal świece zapachowe. Dobry nastrój gwarantowany. Zadbaj o siebie. Zrób peeling, nałóż maseczkę, wymocz stopy. Od razu poczujesz się lepiej.

Jak radzić sobie z jesienną depresją? Kilka sprawdzonych sposobów

Jesień zbliża się do nas wielkimi krokami, a wraz z nią deszcz, niska temperatura i wiatr. Choć nasza złota Polska jesień potrafi wyglądać przepięknie, kiedy to chodniki usłane są złoto pomarańczowymi liśćmi, nasze samopoczucie o tej porze roku może się zdecydowanie pogorszyć. Dzieje się tak dlatego że dzień staje się krótki w porównaniu do nocy, pogoda nas nie rozpieszcza, oraz otrzymujemy znacznie mniejszą dawkę witaminy D niż latem czy wiosną. Jeśli chcesz uniknąć okropnego samopoczucia, jest kilka rzeczy o których warto pamiętać.

Spaceruj także jesienią

Przede wszystkim, niektórzy ludzie wraz z nadejściem jesieni przestają chętnie wychodzić z domu, czy to na różne spotkania czy spacery. Jeśli chcesz zachować zdrowie psychiczne musisz dbać o to by dostarczyć swojemu organizmowi niezbędny do prawidłowego funkcjonowania. Suplementacja witaminy D także znacznie poprawi Twoje samopoczucie, oprócz tego możesz śmiało wybrać się na kilka minut na solarium, nie polecamy korzystania z solarium regularnie, ponieważ niesie to za sobą ryzyko groźnych chorób. Jednak raz na jakiś czas w okresie jesienno-zimowym solarium może znacznie polepszyć Twój nastrój.

Dodaj komentarz

Identyfikator *
E-mail *
Witryna internetowa